30 November 2013

BBplus Collegen my new BFF ~ Miss Pinky

 
Miss Pinky ni da siap2 paket dan mudah nak bawa n bancuh tiap2 malam n pada yang suka travel..inilah caranya nak kekalkan kesihatan dan keremajaan

 
Malam nie Yana nak cerita sikit pasal Miss Pinky "BBplus Collegen". Pengalaman ni Yana sendiri yang alami sepanjang 5 bulan consume BBplus Collegen. Masa memula minum tu gerun jugak sebab takut muak ke hapa kan tapi bile da rasa bbplus ni mmg sedap sangat sb rase die x ubah macam RIBENA tapi lebih berkhasiat..

Sebab utama Yana minum BBplus Collegen ni sebenarnya kulit Yana ni mengalami masalah tona kulit x sekata, jeragat, dan paling teruk alahan makan seafood.. Sampaikan setiap kali makan seafood Yana akan telan ubat alahan pastu kalau tak memang gatal-gatal la tubuh Yana.

Bile duk minum je "cik pinky" nih setiap mlm sblm tidur yang memula sekali Yana perasan waktu makan seafood dah tak gatal-gatal n bengkak-bengkak da.. masa tu mmg happy sangat-sangat.. bile alahan da takde Yana tumpukan pulak untuk kulit Yana..

Bab kulit ni mmg lakan bende yang da lame kita adaambil masa sikit la nak hilang tp bile duk tilik-tilik muka setiap hari kat cermin..Perubahan tu tetap ada..dari jeragat penuh kat hidung n tulang pipi sekarang ni dah mula kurang.. mula pudar..

Selain tu BBplus ni berfungsi untuk Memulih - Membina - Memperbaharui sel-sel dalam badan dan tulang rawan.. Collegen bukan hanya untuk kecantikan semata-mata tp KESIHATAN jugak.. bayang kan lutut kita dah x sakit bile naik tangga sengal-sengal kat kaki tu mmg x hingat la..MasyaAllah sakit tu..


Mak dan adik Yana pun mula minum BBplus ni..
Da mula nampakkan kesihatannya..
pengalaman minum BBplus ni mmg x de yg lain kat Malaysia



 Harga
Sekotak RM180
Trial packs (5 paket) RM45

Sebarang pertanyaan atau order 
Liyana Tahar
0199770271

Entry Terbaru Yana

Mitos pasal korset Premium Beautiful

Pernah tak buat keputusan tanpa ambil kira pengalaman sendiri? Alaaa orang putih cakap "dont judge a book by its cover"...