30 November 2013

BBplus Collegen my new BFF ~ Miss Pinky

 
Miss Pinky ni da siap2 paket dan mudah nak bawa n bancuh tiap2 malam n pada yang suka travel..inilah caranya nak kekalkan kesihatan dan keremajaan

 
Malam nie Yana nak cerita sikit pasal Miss Pinky "BBplus Collegen". Pengalaman ni Yana sendiri yang alami sepanjang 5 bulan consume BBplus Collegen. Masa memula minum tu gerun jugak sebab takut muak ke hapa kan tapi bile da rasa bbplus ni mmg sedap sangat sb rase die x ubah macam RIBENA tapi lebih berkhasiat..

Sebab utama Yana minum BBplus Collegen ni sebenarnya kulit Yana ni mengalami masalah tona kulit x sekata, jeragat, dan paling teruk alahan makan seafood.. Sampaikan setiap kali makan seafood Yana akan telan ubat alahan pastu kalau tak memang gatal-gatal la tubuh Yana.

Bile duk minum je "cik pinky" nih setiap mlm sblm tidur yang memula sekali Yana perasan waktu makan seafood dah tak gatal-gatal n bengkak-bengkak da.. masa tu mmg happy sangat-sangat.. bile alahan da takde Yana tumpukan pulak untuk kulit Yana..

Bab kulit ni mmg lakan bende yang da lame kita adaambil masa sikit la nak hilang tp bile duk tilik-tilik muka setiap hari kat cermin..Perubahan tu tetap ada..dari jeragat penuh kat hidung n tulang pipi sekarang ni dah mula kurang.. mula pudar..

Selain tu BBplus ni berfungsi untuk Memulih - Membina - Memperbaharui sel-sel dalam badan dan tulang rawan.. Collegen bukan hanya untuk kecantikan semata-mata tp KESIHATAN jugak.. bayang kan lutut kita dah x sakit bile naik tangga sengal-sengal kat kaki tu mmg x hingat la..MasyaAllah sakit tu..


Mak dan adik Yana pun mula minum BBplus ni..
Da mula nampakkan kesihatannya..
pengalaman minum BBplus ni mmg x de yg lain kat Malaysia



 Harga
Sekotak RM180
Trial packs (5 paket) RM45

Sebarang pertanyaan atau order 
Liyana Tahar
0199770271

Entry Terbaru Yana

Event SM/SSM Ogos 2017

Salam semua... Selepas beberapa hari event berlalu baru arini berkesempatan update blog. Award kali ni ada 2 orang rakan kongsi yan...