24 December 2013

Anak Saper tue??



Nie lah anak kesayangan Yana....Che Wan Nur Auni..
Asal keluar rumah jer mesti nak g "MYDIN"!!!
Kalau lalu ikut Bukit Besar tu da tau da nak ke mana
Nampak je Mydin mmg suke sgt-sgt
Ye la kan kat Trg ni Tak MYDIN...GAINT je la pasaraya yang besar

Sekarang ni da pandai tunjuk jalan nak ke Mydin da..
kalau terlepas je..mesti ayat ni yg keluar
"Ala...Auni nak g MYDIN.."
Anak sekarang da pandai demand2 tau..

Tapi pape hal keletah die la yg x tahan 
Ade je yang nak di buat or di ceritakan..
Seminggu dua ni ade minat kt tempat lain plak..
ape die??Tunggu...
new entry will come along..huhuhu



Love,
Yana

Entry Terbaru Yana

Event SM/SSM Ogos 2017

Salam semua... Selepas beberapa hari event berlalu baru arini berkesempatan update blog. Award kali ni ada 2 orang rakan kongsi yan...