02 March 2015

[REAL TESTIMONI, Kak S seorang pendidik]

Alhamdulillah lepas je keje tadi client yana sanggup datang kat area opis yana sebab nak fitting PB.. 

Kak S risau badan makin mengembang sebab makan kat tempat keje jer dah 2 kali sehari katanya kantin da macam kedai makan.. keje mendidik ni banyak bergerak jadi bile badan besar jalan sikit pun da cepat mengah n berpeluh.. Yuppp..Kak S seorang cikgu mempunyai 3 cahaya mata..semua bersalin ceaser..

Kak S pernah pakai sejenis korset dulu tapi katanya lepas pakai memang tak boleh nak tunduk or gerak sangat sebab dah jadi macam robot.. tapi beza sangat katanya dengan PB..selesa dan tak jadi robot.. yana siap mintak Kak S rukuk dan pusing kiri kanan ternyata pergerakkan Kak S sangat2 selesa dan tak tersekat..

Instant shape Kak S lepas pakai PB:-

- asset naik
- pinggang terbentuk
- perut kempis

Kak S memang tersenyum je lepas sarung PB dan tangan tak pasal2 da boleh cekak pinggang... yang bestnya Kak S nak buat kejutan kat suami tersayang.. 

Korang yang nak sarung PB boleh pm yana atau wapps terus untuk maklumbalas segera..

0106273397
www.liyanatahar.com


Entry Terbaru Yana

Event SM/SSM Ogos 2017

Salam semua... Selepas beberapa hari event berlalu baru arini berkesempatan update blog. Award kali ni ada 2 orang rakan kongsi yan...