10 March 2015

TLC as a "Family bisnes"

Wahhh suami isteri mula berbisnes... memula isteri jer nak buat tapi bile da nampak keindahan TLC suami turut suka hati berikan 100% sokongan kat isteri..

Patut la bisnes ni dipanggil "bisnes family" sebabnye bile suami start isteri ikut.. bile isteri buat suami happy sebab sepanjang masa boleh berkepit ngan isteri gi jupe client..g appoinment..g fitting customer..

Apa nak risau lagi kan?? Hubungan pun makin rapat dan harmoni.. ada suami isteri nak tau cara bisnes bersama TLC??? 

Boleh contact yana 0106273397

#premiumbeautifulterengganu
#topleaderscircle
#topagentmalaysia
#pbexpert
#solidincome
#businessmentoring
#happyfamily


Loves,
Yana TLCians..


No comments:

Post a Comment

Entry Terbaru

PROMOSI HARGA MURAH BVSM DISEMBER HINGGA MAC 2020

YES! PROMO TERBARU !!! BVSM  X  DECEMBER OHSEM  Teruja tak dengar ada Promosi kali ni.. sebenarnya PROMOSI ni baru je dilancar...