Gaji surirumah macam gaji CEO!! Raya kali ni memang meriah!!

Pernah satu ketika sorang surirumah kene tanya "kau kerje apa?"
Takkan nak jawab..aku tak keje..pakai duit suami jer..

Apakata tahun ni ubah sikit jawapan bile orang tanye " kau keje ape?"
Kita boleh cakap "aku surirumah jer tapi gaji aku dalam rm5000-rm7000 sebulan.."

Agak2 ternganga tak mulut orang yg bertanya?? Confirm lalat masuk pun tak sedar...kihkihkih...

Surirumah gaji rm5000??? Buat ape?? Bisnes ape???
"Bisnes baju dalam jer...buat online hari2..."

Surirumah yang nak bergaji tinggi..yang taknak diperlekehkan kawan2.. yang nak beraya sakan.. boleh wapps yana..


PB EXPRT TERENGGANU
0106273397

#tsunamiduitraya
#topleaderscircle
#tlc #Tsunamiraya #premiumbeautiful
#premiumbeautifulelegance
#kualaterengganu #hariraya #shopping
#corset

No comments:

Post a Comment

Entry Terbaru

Hazelnut Latte Rasainya dengan Dream Curve

Assalamualaikum.. Sebelum ni Yana cerita pasal skincare Mylea kan?  Kali ni Yana nak cerita sikit pasal produk baru dari Mylea. Produk kesih...