15 June 2015

TSUNAMI DUIT RAYA bersama TLC!!!

"TSUNAMI DUIT RAYA"

Terbeliak biji mata tengok akaun bulan ni bonus masuk lebih dari biasa... syukur berbaloi dengan usaha..tapi nak buat lebih lagi... nak raya ni baju pun tak beli lagi..duit raya anak2 buah.. persiapan lepas raya..

Ari BONUS masuk duk login logout je akaun macam tak percaya!! Income sebulan dah lebih dari gaji CEO!!

RAYA kali ni alhamdulillah yana boleh bernafas lega sebab awal2 da buat bisnes dengan TLC...income sebulan??? Jangan cakap yana menipu pulak kalau cakap 5-6 angka dalam akaun setiap 11 haribulan..

Tak percaya??? Nah figure TLCians utk bulan lepas..bonus yana pun ade jugak kat situ...hehehe..syukur pada Allah Taala..time kasih mentor2 yang memberi tunjuk ajar..

Nak duit raya??? Nak duit shopping?? Jom wapps ngan yana tak pun terus kopi2 jer...

0106273397
TLC PB Expert Terengganu


#tsunamiduitraya #tsunamiraya #topleaderscircle
#tlc #premiumbeautiful
#premiumbeautifulelegance
#terengganu #hariraya #shopping #marang #dungun #kualaterengganu

Entry Terbaru Yana

Event SM/SSM Ogos 2017

Salam semua... Selepas beberapa hari event berlalu baru arini berkesempatan update blog. Award kali ni ada 2 orang rakan kongsi yan...