15 June 2015

TSUNAMI RAYA bersama TLC!!!

Mesti ramai yang tertanya-tanya apa lah tsunami TLC kali ni... Biase2 sekali tsunami mesti GEMPAK dan GEGAR!!

Hah!! Kali ni TLC nak tunjuk bukti kat semua yang kitaorang bukan main-main buat bisnes..
Bayangkan sebulan bonus mencecah rm5000- rm19000!!! Perghhhh mana nak cekau duit banyak tu dalam sebulan... kerja 20 tahun pun belum tentu gaji banyak tu...gaji CEO pun tak sampai gitu...
Ni cuma buat je bisnes online COPY & PASTE je apa yang mentor buat tup..tupp.. 11hb bonus masuk sedebuk 5-6 angka..best la kan??!!

Boleh buat raya...shopping raya..lepas raya...tabungan anak-anak...saving sikit..bayar zakat fitrah lebih sikit tahun ni... da dapat rezeki lebih kan zakat pun lebihkanlah sikit...
Ada yang nak bonus cam kat bawah ni tak???!!

Serious tau bukan main2!! 
Mesej or wapps yana sekarang biar semua merasa bonus besar untuk hari raya nanti!!

Ni contact no yana...0106273397... 
wapps terus untuk mengubah kewangan anda esok hari..






 

 

 

  Bonus kat atas ni semua milik TLCians.. 
termasuk bonus yana sekali....
baru nak merasa boleh pergi bangkok bercuti secara percuma


Loves,
Liyana Tahar
PB EXPERT TERENGGANU

Entry Terbaru Yana

Event SM/SSM Ogos 2017

Salam semua... Selepas beberapa hari event berlalu baru arini berkesempatan update blog. Award kali ni ada 2 orang rakan kongsi yan...