10 July 2015

Majlis Iftar untuk Bangkok Qualifier

Salam semua...

sebelum berbuka jom baca entry yana dulu...hehehe
Minggu lepas TLC ada menganjurkan Majlis Iftar bersama CDM Azlan Deraman untuk Bangkok Qualifier..

Memang best berbuka beramai-ramai ni sebab Ramadhan hanya setahun sekali dan bercuti ke Bangkok pun setahun sekali.. untung la kan..

CDM Al-Faath pun ade sediakan moque cek Bangkok.. bile bergambar tu naik jer seri gambar dengan muka sesorang happy giler2..

Cer cari muka yana?? Ade ke terselit2 dicelah ramai2 tu?? Hehehe jangan pening2 kepala..yana takde dalam gambar tu sebab tak pergi iftar...tapi yang pastinya yana akan pergi jugak Bangkok..yeay!!!

Entry Terbaru Yana

Event SM/SSM Ogos 2017

Salam semua... Selepas beberapa hari event berlalu baru arini berkesempatan update blog. Award kali ni ada 2 orang rakan kongsi yan...