24 September 2015

Day 2 in Ho Chi Minh City aka Saigon City

"SHOP TILL YOU DROP"

Haaaa....ini lah ayat yang sesuai sangat bile pegi ke Vietnam.. shop till you drop.. membeli belah sampai korang pengsan..

Aktiviti hari kedua yana dan kawan-kawansemestinya bershopping sakan kat Pasar Bent Thanh.. kat situ ada jual prada lace, vietnam silk, cotton, lace, souvenir, baju tshirt, accessories dan banyak lagi lah...

Masa yana dan kawan-kawan habis kat kedai kain prada jer...naik rambang mata tengok kaler dan harga yang murah-murah.. kalau beli kat KL mau kene kat 3-4 ratus sepasang..

Yana yang tak pernah beli kain prada selama ni pun terus jatuh hati bile tengok warna-warna dan harganya yang murah dan berbaloi untuk dibeli.. sempat lah grab sepasang nak buat untuk MUT nanti..









Prada lace warna ni yang yana pilih...bile tengok jer terus suka..



-sweet memory in Vietnam-

Entry Terbaru Yana

Event SM/SSM Ogos 2017

Salam semua... Selepas beberapa hari event berlalu baru arini berkesempatan update blog. Award kali ni ada 2 orang rakan kongsi yan...