Makan-makan di Vietnam

Selamat Hari Raya Aidiladha.. 

Pagi ni awal-awal lagi dah sampai umah mak.. mak buat nasi minyak dengan gulai daging dan burung puyuh..

Bile da makan-makan ni teringat pulak masa kat Vietnam aritu...punya lah risau harti ni kot-kot lah makan tak lalu ke ape kan..tapi sangkaan yana meleset sama sekali..

SHOM sentiasa berikan yang terbaik untuk usahawan-usahawan mereka bile makanan kimi selama 4H3M tu disediakan oleh Chef dari Indonesia..
Breakfast, lunch, and dinner memang terangkatlah makanannya..tak puas makan bile duk 3-4 kali angkut pinggan balik ke meja..

Masa hari kedua tu SHOM siap bagi duit poket 200000dong untuk makan tengahari..
ini sebahagian dari makan-makan di Vietnam..kebanyakkannya tak sempat ambik gambar bile lapar sangat masing-masing terus hadap makanan..







Dessert ni memang WIN...pulut hitam dengan aiskrim strawberi..








No comments:

Post a Comment

Entry Terbaru

Hazelnut Latte Rasainya dengan Dream Curve

Assalamualaikum.. Sebelum ni Yana cerita pasal skincare Mylea kan?  Kali ni Yana nak cerita sikit pasal produk baru dari Mylea. Produk kesih...