17 October 2015

Impian miliki kereta mewah bukan angan-angan kosong

Best kan bile dapat bergambar dengan kereta impian??!!

Inilah kereta impian yana!! Dulu rasa mustahil nak dapat..nak pakai..nak bawak kereta mewah Merc CLA Avantgarde.. sebab keje gaji kerani rm2000 sebulan memang dapat tengok je la...huhu

Tapi sejak yana mula ceburkan diri dalam  bidang bisnes networking bersama Top Leaders Circle ni.. yana dah nampak tak mustahil yana pun boleh bawak kereta ni.. dengan usaha dan impian yang seiring yana mampu capai dalam tempoh terdekat..

Yana BOLEH!! Yana HEBAT!!
Ungkapan yang sering diucapkan pada diri sendiri untuk kekal semangat dan yakin...

REZEKI DARI ALLAH PASTI!

Yana
0106273397

Entry Terbaru Yana

Event SM/SSM Ogos 2017

Salam semua... Selepas beberapa hari event berlalu baru arini berkesempatan update blog. Award kali ni ada 2 orang rakan kongsi yan...