17 October 2015

Impian miliki kereta mewah bukan angan-angan kosong

Best kan bile dapat bergambar dengan kereta impian??!!

Inilah kereta impian yana!! Dulu rasa mustahil nak dapat..nak pakai..nak bawak kereta mewah Merc CLA Avantgarde.. sebab keje gaji kerani rm2000 sebulan memang dapat tengok je la...huhu

Tapi sejak yana mula ceburkan diri dalam  bidang bisnes networking bersama Top Leaders Circle ni.. yana dah nampak tak mustahil yana pun boleh bawak kereta ni.. dengan usaha dan impian yang seiring yana mampu capai dalam tempoh terdekat..

Yana BOLEH!! Yana HEBAT!!
Ungkapan yang sering diucapkan pada diri sendiri untuk kekal semangat dan yakin...

REZEKI DARI ALLAH PASTI!

Yana
0106273397

Entry Terbaru Yana

Mitos pasal korset Premium Beautiful

Pernah tak buat keputusan tanpa ambil kira pengalaman sendiri? Alaaa orang putih cakap "dont judge a book by its cover"...