05 October 2015

Throwback time bercuti di Vietnam...TIME MAKAN JER!!!

nampak tak makanan yang yana makan sepanjang kat Vietnam aritu???
mana tak naik berat badan kalau asyik makan jer.. tapi bestnya PB ni korang malan lah banyak mana pun body still cantik...sebab PB dah tolong lockkan lelemak kat tempat sepatutnya :)
bestkan?! memang best...


Yana
0106273397


Entry Terbaru

Scrub Marine Essence : Kulit Lembut Licin dan Cerah Tanpa Masalah Jerawat dan Cela

Sedar ke tak sedar yang viral sangat pasal satu Srcub baru-baru ni?  Sampai habis licin stok 1 Malaysia. Masing-masing yang nak siap k...