19 November 2015

Bioseleza Pad berteknologi BV pilihan ramai

Selamat tengahari semua..

Yana nak share pasal produk hangat Bioseleza nie... alang2 dah menang Award Readers' Choice kan.. maknanya memang sambutan menggalakkanlah untuk pad terbaru di pasaran nih😉😉

Korang2 yang ada masalah2 Miss V tu try lah pakai bioseleza feminine pad.  Bioseleza adalah alternatif terbaik untuk mengatasinya sebab ia diperbuat daripada kapas, anti bocor, nipis, dan selamat digunakan..paling penting mampu merawat masalah kewanitaan seperti :-

1)keputihan,kekuningan,kehijauan
2)aliran darah haid terlalu banyak
3)ketumbuhan (CYST)&FIBROID
4)vagina gatal&berbau
5)keradangan vulva&rahim
6)ketidaksuburan
7)terkencing ketika batuk&bersin
8)kanser serviks,rahim,pelviks
9)senggugut menyakitkan
10)Cervicitis
11)Endometriosis
12)Vaginitis
13)ketidakseimbangan hormon
14)haid tidak teratur
15)air kencing kotor
16)kerap membuang air kecil
17)darah haid berbau busuk
18)kurang tenaga&pening ketika haid
19)buasir..

Hah!! banyak kan penyakit wanita yang kita tak sedar sebenarnya kita alami setiap masa..

Nak tahu lebih lanjut pasal bioseleza

010-6273397
www.liyanatahar.com

Entry Terbaru Yana

Event SM/SSM Ogos 2017

Salam semua... Selepas beberapa hari event berlalu baru arini berkesempatan update blog. Award kali ni ada 2 orang rakan kongsi yan...