13 December 2015

Cara yana jaga rahim lepas Keguguran

Dekat opis 2 orang kawan yana miscarriage... teringat pulak masa yana gugur dulu.. sakit..kecewa..sedih..mcam2 rasa bercampur..

Orang sekeliling cuma boleh cakap..
Sabar
In shaa Allah ade rezeki akan datang
Belum rezeki lagi
Usaha lagi (ingat senang ker nak buat anak😢😢)
Takpe muda lagi..

Tapi hati ibu yang kehilangan anak dikandung cuma orang pernah alaminya jer yang paham..

Yana paham keadaan kawan2 sebab yana pernah hadapi keadaan tu dulu.. 3 kali gugur cukup mengajar yana supaya jaga rahim..jaga kandungan sebaik mungkin.. ikhtiar apa jua cara untuk kuatkan rahim..

Sebab tu yana pakai PB.. sebab nak jaga rahim..nak kuatkan rahim.. yer la keadaan rahim kat dalam kita tak tau macam mana.. sakit ker..lemah ker.. senget ker..tinggi ker..rendah ker.. bila pakai PB setidaknya dapat menampung rahim seutuhnya..

Yana tak menyesal beli dan pakai PB sebab yana jimat duit banyak giler.. untung berlipat kali ganda..

Yana syorkan pada ibu keguguran pakailah PB.. jadikan PB sebagai ganti baju dalam sekarang.. benefitnya sangat lah banyak..

010-6273397
www.liyanatahar.com

Entry Terbaru Yana

Mitos pasal korset Premium Beautiful

Pernah tak buat keputusan tanpa ambil kira pengalaman sendiri? Alaaa orang putih cakap "dont judge a book by its cover"...