14 December 2015

Cara yana jaga pinggang waktu bekerja - pakai PB

2 ari ni asyik buzy kat kaunter..akibat orang nak buka akaun sebab BRIM makin naik tahun depan..

Yana tak kisah mana bab BRIM tu tapi bab lenguh2 pinggang, sakit belakang ni yana cakna lagi.. nak2 kawan yang sarat mengandung..tunggu hari jer lagi..😢😢

Bayangkan kawan2 yana duk kaunter tak bergerak dari awal pagi sampai tengahari macam mana... mau bongkok badan lama2 sebab tak excersice..

Yana kesian jugak kat kawan2 yang duk kat kerusi ni.. bukan pinggang jer sakit tapi punggung pun melebar..

Yana?? Hehe yana dah awal2 pakai PB so bab sakit pinggang dan punggung melebar tu dah boleh cover da.. PB da tolong urut-urutkan badan yana.. PB da tolong exercise lemak2 dalam badan tanpa yana perlu berlari.. best tau..😄😄😄acaner tu? Hehe  PB kan ada FIR.. boleh tolong lock lelemak dalam badan..

010-6273397
www.liyanatahar.com

#sakitpingganghilang
#lenguhbadantakterasa
#premiumbeautifulterengganu
#BR1mpunyapasaltakbergerakstaff

Entry Terbaru Yana

Mitos pasal korset Premium Beautiful

Pernah tak buat keputusan tanpa ambil kira pengalaman sendiri? Alaaa orang putih cakap "dont judge a book by its cover"...