10 January 2016

PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT TERENGGANU: Testimoni PB Yana...

Salam semua..

Yana nak share testimoni yana.. gambar masa beranak sulung dengan beranak kedua.. subhanallah beza sungguh yana dulu.. korang tengok lah sendiri..kan..kan..

Yana tak tahu lah camne rupa yana sekarang ni kalau tak jumpe PB setahun yang lepas.. agaknyer rupa dah macam makcik2 dengan badan dipam-pam kan ^__^

Dulu masa ada anak sulung pun badan tak berapa nak jaga sebab pikir takpa lah badan besar pun sebab beranak.. tapi bile pikir-pikir balik mata suami pun kene jaga jugak kan.. sekarang yana mampu senyum bangga bile yana buat keputusan pakai PB since berpantang dulu syukur alhamdulillah badan yana makin sihat dan badan makin cantik..


010-6273397
www.liyanatahar.com



Mommy Auni and Ajwad..😘😘

Entry Terbaru Yana

Event SM/SSM Ogos 2017

Salam semua... Selepas beberapa hari event berlalu baru arini berkesempatan update blog. Award kali ni ada 2 orang rakan kongsi yan...