PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT TERENGGANU: Testimoni PB Yana...

Salam semua..

Yana nak share testimoni yana.. gambar masa beranak sulung dengan beranak kedua.. subhanallah beza sungguh yana dulu.. korang tengok lah sendiri..kan..kan..

Yana tak tahu lah camne rupa yana sekarang ni kalau tak jumpe PB setahun yang lepas.. agaknyer rupa dah macam makcik2 dengan badan dipam-pam kan ^__^

Dulu masa ada anak sulung pun badan tak berapa nak jaga sebab pikir takpa lah badan besar pun sebab beranak.. tapi bile pikir-pikir balik mata suami pun kene jaga jugak kan.. sekarang yana mampu senyum bangga bile yana buat keputusan pakai PB since berpantang dulu syukur alhamdulillah badan yana makin sihat dan badan makin cantik..


010-6273397
www.liyanatahar.com



Mommy Auni and Ajwad..😘😘

No comments:

Post a Comment

Entry Terbaru

Hazelnut Latte Rasainya dengan Dream Curve

Assalamualaikum.. Sebelum ni Yana cerita pasal skincare Mylea kan?  Kali ni Yana nak cerita sikit pasal produk baru dari Mylea. Produk kesih...