28 February 2016

Cara menggunakan Bioever dan Kelebihan Bio Ever Plus

Bioever bukan setakat boleh tegangkan kulit or hilangkan eye bag.. funsinya lebih daripada tu... yana sendiri dah amalkan pakai Bioever setiap hari.. untuk hilangkan stress, sakit-sakit belakang, masalah daya ingatan lemah, nak kecikkan lengan,dan lain-lain...

Setiap masalah ada cara dan tempat nak pakai... bukan setakat letak jer dah terus menjadi.. kene istiqomah dan yakin..

Cara penggunaan biover untuk

KUATKAN DAYA INGATAN
Dulu yana selalu ada masalah lupa letak barang even baru 5 minit lepas.. yana urut Bioever di bahagian ubun-ubun 2 kali setiap hari..

HILANGKAN STRESS
Semua orang ade stress kot...yana tak nafi sebab yana sendiri ada hari-hari stress...yana suka pakai Bioever dekat atas belakang..urut-urut sampai lega..

SAKIT-SAKIT BELAKANG
Sape yang mengaku sering sakit belakang?? Ezpecially bahagian pinggang!! Semua kene kan??? Nak-nak kalau posisi duduk salah..memang cepat rasa sakit.. biasanya yana suka urut Bioever kat bahagian pinggang dari atas ke bawah.. ulang dalam 5-10 minit..in shaa Allah setengah jam lepas tu hilang sakit pinggang

KECILKAN LENGAN
Sapu Bioever di bahagian dalam lengan sambil tarik ke dalam...in shaa Allah lama-lama lengan akan kecik..

Okay semua...yang tu kegunaan Bioever pada yana.. memang berguna dan berhasil amalkannya setiap hari

Loves,
Yana

Entry Terbaru Yana

Event SM/SSM Ogos 2017

Salam semua... Selepas beberapa hari event berlalu baru arini berkesempatan update blog. Award kali ni ada 2 orang rakan kongsi yan...