15 May 2016

Premium Beautiful Terengganu : PB selesa dipakai

Hai there.. Assalamualaikum semua..

Dah abis dah bab-bab curahan emosi ni... So sekarang nak cite sikit lah pasal Premium Beautiful Korset. Ada yang pernah dengar pakai korset mesti badan jadi macam robot, susah nak bergerak, sukar nak bernafas, badan tegap tak bebas.
.
.
.
.
.
.

Tau tak semua tu menipu jer!!! Yana tak pernah rasa camtu bile pakai Premium Beautiful.
Yana rasakan bile sarung jer PB badan automatik jadi konfiden, nak bergerak sangat mudah, nak sembahyang takde masalah sebab PB direka untuk 360° pergerakan, jenis kain yang tahan lasak, anti peluh, anti bakteria..

Tau kan sekarang Malaysia tengah alami cuaca panas kering yang teruk.. bile Yana pakai PB alhamdulillah tak terasa sangat cuaca panas sebab fabrik PB tolong sejukkan badan yana.. ciri-ciri fabrik yang takde pada korset lain..unik kan?? ^__^

PB untuk semua wanita..

Nak fitting dulu sebelum beli?? BOLEH!! 
Nak tengok dan rasa dulu sebelum beli?? TENTULAH BOLEH!!


Kat bawah ni no wapps yana tau..jangan segan silu.. yana akan advise uolls sebaik mungkin ok ;)



010 627 3397
010 627 3397
010 627 3397


www.liyanatahar.com


Yana
PB Expert Kuala Terengganu


Entry Terbaru Yana

Event SM/SSM Ogos 2017

Salam semua... Selepas beberapa hari event berlalu baru arini berkesempatan update blog. Award kali ni ada 2 orang rakan kongsi yan...