16 August 2016

Berpantang Czer dengan Premium Beautiful

Selamat petang semua.. yana nak cite sikit pasal bersalin czer ni.. tak sumua yang boleh bersalin normal. Kadang nampak semua ok sampai masa nak bersalin ada komplikasi. Jalan terakhir harus DIBEDAH!

Yana sering kali terdengar rungutan ibu yang bersalin secara czer yang tak boleh berurut atau berbengkung. Kesian jugak bile dengar, yerlah semua orang perempuan nak badan cantik balik macam zaman anak dara. Stress dengar. Tapinya kalau time berbengkung pun tak terjaga nanti si ibu akan ada masalah dalaman.

Masing-masing khuatir andai tempat czer tertekan atau sakit bile terkena bengkung.

Yana ada kawan yang bersalin czer tapi pakai PB semasa dalam pantang. Yerlah kan dalam berpantang la senang nak betulkan alignment badan.

Biasanya lepas 2 minggu bersalin atau luka da kering ibu bersalin czer dah boleh pakai bengkung PB. Jadi takde lah runsing or pening pikir tak leh berbengkung lepas ni.

Ni testimoni bergambar kak yani. Bestkan badan lebih slim berbanding dulu. Lemak-lemak oun tak sempat nak berkembang.

0106273397
Yana
PB Expert Kuala Terengganu

Entry Terbaru Yana

Mitos pasal korset Premium Beautiful

Pernah tak buat keputusan tanpa ambil kira pengalaman sendiri? Alaaa orang putih cakap "dont judge a book by its cover"...