22 December 2016

BVSM Terengganu : Hilangkan lenguh Belakang

Sebab ada orang tanyakan untuk mak mertua dia.  Dia tanya nak cakap apa pasal bvsm ni.. ini pengalaman Yana sendiri la

"Hari ni bekerja sambil dilapik #tilamkuat kt blkg.. xde rasa ngatuk sepanjang hari ni mengadap kertas2.. kalo tidak dh sakit blkg duduk lama2. Ada yg tanya tebal mana #bvsm ni.. nipis n ringan je tp 1001 faedah boleh dpt dgn #tilamkuat ni.

Jadi bagi anak2 yang nak tengok mak ayah diorang yang sakit2 lutut.. susah nak tidur malam.. kejap2 terbangun.. atau ada yang menghidapi strok.. bvsm ni sangat dicadangkan sebab ada pengalaman rakan kongsi yang bagi kat mak dia sebab masalah stroke.. Alhamdulillah lepas.. tidur.. esok paginya tak ada la rasa berat sgt nk angkat mak dia utk dimandikan.  Sementara mak ayah masih ada ni kan? Berbelanja sikit utk kesihatan dan kesejahteraan mak ayah apa salahnya.. mak ayah kita dulu tak pernah berkira pun nak keluarkan duit utk menyekolahkan kita. Cakap je nak apa mak ayah sediakan walaupun jauh dr kemampuan diorg..

Tinggal 10 hari je lagi tau untuk harga PROMOSI 2+1.

Dah tahu apa itu BVSM? Berapa harganya? Nak beli jer terus?
Boleh terus wasap yana untuk tahu harganya yer. 010-6273397 (YANA)..Beli 3 set JIMAT RM400 tau.

Cepat-cepat jangan pikir lama-lama tau. Promosi dah tak lama dah nak habis.

Entry Terbaru Yana

Mitos pasal korset Premium Beautiful

Pernah tak buat keputusan tanpa ambil kira pengalaman sendiri? Alaaa orang putih cakap "dont judge a book by its cover"...